Politica de confidențialitate

Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si conditii de utilizare ai site-ului pentru a evita eventualele neintelegeri. Site-ul www.hops.ro.

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe acest site implica acceptarea acestor termeni si conditii. S.C. Hopsshops S.R.L. isi rezerva dreptul de a face modificari acestor termeni si conditii, precum si in structura site-ului, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.

Continutul site-ului hops.ro (texte, fotografii, scripturi, simboluri grafice, date tehnice, alte informatii) este proprietatea S.C. Hopsshops S.R.L. si este aparata de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul S.C. Hopsshops g S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.Informatia prezentata poate include inacurateti de ordin tehnic sau erori de tastat.

Informatiile acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. In cazul in care vreunul din articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, va rugam sa ne contactati pentru a lua masurile care se impun. Produsele de pe acest site sunt oferite in limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stocul furnizorului, eventuale greseli de tiparire etc.). In aceste cazuri hops.ro va anunta clientul despre problemele aparute si va anula comanda. Valoarea maxima a obligatiilor a S.C. Hopsshops S.R.L. fata de clientii sai, in cazul nelivrarii produselor sau a livrarii necorespunzatoare, reprezinta valoarea sumelor primite de la clienti.

Despre calitatea produselor, despre autenticitatea marcii si despre orice alte nelamuriri cu privire la o marca sau un produs anume, clientul se poate adresa furnizorului sau catre hops.ro.

 

Livrarea produselor

 

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid.

Nu se fac livrari  Duminica .

 

Transportul este Gratuit pentru orice produs in orasul Titu . Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor hops.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, hops.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.

 

·                     Costul transportului este 20 lei  pentru produsele cu valoare de pana la 250 lei.

·                     Pentru comenzile cu o valoare cuprinsa intre 250 si 600 lei taxa de transport este de 10 lei indiferent de greutate sau adresa de livrare .

·                     Pentru comenzile peste 600 lei livrarea se face gratuit pentru localitatile pana in 25 de km fata de reteaua curierului.

·

·                     Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se face contra unei taxe suplimentare de 10 lei, indiferent de categoria din care face parte produsul.

 

hops.ro efectueaza livrarea produselor doar prin curier rapid.

Transportul este Gratuit pentru orice produs in orasul Titu. Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor hops.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, hops.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata de dumneavoastra la telefon unuia din operatorii nostrii.Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata de dumneavoastra la telefon unuia din operatorii nostrii.Din momentul confirmarii comezii veti fi contactat pe e mail sau telephonic si astfel veti intra in posesia numarului de AWB , avand posibilitatea da a urmari unde se afla coletul dumneavoastra direct pe site-ul firmei de curierat .

Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. In mod normal in 24- 48 de ore de la confirmarea unei comenzi primiti produsul acasa daca produsul respectiv se afla pe stocul nostru sau la unul din importatori.Daca in anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un operator va va comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor comandate.

 

·                     *Livrare:  1-2 zile lucratoare

·                     *Durata de livrare a produselor de  1-2 zile lucratoare  poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a  produselor. Termenul se poate prelungi pana la  30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Incasarea banilor se va face de agentul care va livreaza produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau pe mail si nimic altceva in plus.Important! Nu avem taxe si comisioane ascunse! In momentul receptionarii produselor platiti exact cat v-a fost confirmat la telefon si pe email.

Transportul este Gratuit pentru orice produs in orasul Titu.

 

Comanda

 

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de hops.ro, in cazul platii online;

– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

– In cazul inregistrarii de comenzi false de catre cumparator cu furnizarea unor date de contact fictive

– In cazul in care cumparatorul refuza primirea unei comenzi plasate anterior, fara un motiv intemeiat

– in cazul in care exista probleme majore de comunicare cu clientul (limbaj licentios), generate in situatii anterioare sau actuale.

 

Pentru comenzi care depasesc 1000 lei sau pentru produse care se aduc pe comanda speciala, se poate solicita plata unui avans de minim 20% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar. Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Client si care nu se afla in stocul uzual al hops.ro dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si se poate solicita plata unui avans, in termenii agreati de parti. hops.ro il va informa pe Client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.

 

Hopsshops Srl face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Hopsshops SRL are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

 

– preturile afisate pe site-ul hops.ro sunt rezultatul unei erori materiale;

– produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;

– tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;

– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte

 

Returnarea produselor

 

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun , în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de

 

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv sau pachet in cazul in care produsul se livra cu un alt produs gratuit. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

 

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14  zile de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator S.C. Hopsshops S.R.L. va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile.

Rambursarea banilor se va face dupa cum urmeaza:

– pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul bancar  din care a fost efectuata plata;

– pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

 

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 

In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt .

 

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe hops.ro in termen de 14 zile de la cumpararea lor.

 

Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii :

– sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi, lovituri

– ambalajul etichetele si acesoriile intacte

– sa nu prezinte semne de utilizare

 

Exceptari de la dreptul de retragere

 

Conform O.U.G Nr 34/ 20014 Art.16 Litera e)  fac exceptie de la dreptul de retaregere  si nu pot fi returnate articole care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid )

Art 16 Litera e ” furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

 

Produsul nu trebuie folosit in exterior si sa nu prezinte urme de utilizare sau montaj!

Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email sau fax prin care renuntati la produs.

Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de  aproximativ 5 zile lucratoare si nu poate depasi termenul legal de 14 zile .Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :

Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

 

Va rugam sa realizati o solicitare scrisa prin completarea Formularului de Retur .

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Returnarea produsului catre Sc Hopsshops Srl trebuie facuta prin intermediul unei firme de curierat rapid aleasa de client , exceptie Posta Romana , conform O.U.G Nr.34/2014 Articolul 6 , litera i .

 

Contravaloare produselor nu va fi returnata inainte ca produsul sa fie expediat de catre client. Contravaloarea produsului se va transfera in baza fisei de receptie si verificare in depozitul Hopsshops SRL a produsului extpediat de client.

 

Odata cu lansarea comenzii produsului clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si i sa adus la cunostinta termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanta Conform O.U.G Nr 34/2014 Art 6 alin.(1) lit h).

Daca produsul livrat catre client este neconform , prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre SC Hopsshops Srl .

Conditii generale pentru retur:

– In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

– Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.

– In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014

– In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid (exceptie Posta Romana) . In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator.

Consumatorul este responsabil  in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Costurile de returnare pot sa difere fata de taxa achitata initial, in functie de curierul ales de catre cumparator , de modul de ambalare al produsului, taxa achitata initial de catre client este o taxa fixa , stabilita de catre Sc Hopsshops Srl, diferenta de valoare a taxei de transport fiind suportata de societatea noastra.

 

Adresa Returnare Produse :

S.C. Hopsshops S.R.L. , Str. Garii, Nr.33, Oras Titu, Judet Dambovita. Tel:  0733809800.

Atentie :  nu expediati produsul inainte de a avea acordul departamentului de retur, adresa de returnare a produsului poate fi diferita de cea a societatii , in fucntie de furnizorul respectivului produs. !

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.hops.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile din momentul in care l-ati primit.

 

Link-uri utile :

http://www.anpc.gov.ro/

REGULAMENTUL (UE) NR. 524/2013 AL PARLAMENTULUI SI CONSILULUI EUROPEAN : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

 

 

Produsele primite defecte

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. Hopsshops S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Orice sesizare scrisa trebuie insotita de poze doveditoare ale defectului sesizat. Daca S.C. Hopsshops S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

 

Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. Hopsshops S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

 

Garantii

 

Toate produsele ce se comercializeaza pe site-ul www.hops.ro au garantia oferita de producatorul respectivului produs. Garantia se solutioneaza la sediul S.C. Hopsshops S.R.L. prezentat in pagina de contact de catre S.C. Hopsshops S.R.L., prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea S.C. Hopsshops S.R.L.., iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, component piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Echipa hops.ro va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.

S.C. Hopsshops S.R.L. realizeaza campanii de reduceri si promotii pentru produsele importate sau distribuite . Comerciantul nu are obligatia de a anunta in prealabil organizarea acestor campanii. Comerciantul ofera posibilitatea clientilor sai de abonare gratuita la serviciul de newsletter unde pot fi anuntati in prealabil de existenta unor campanii de reduceri.

Promotii in derulare:

Perioada in care se desfasoara aceste promotii sau reduceri poate fi modificata fara instiintare prealabila in functie de stocul disponibil.